ArkadaÅŸlar piyasadan alınacak en iyi klima Toshiba’dır. Üstün Japon teknolojisinin hakim olduÄŸu bir marka, Piyasada Toshiba üstünede klima tanımam. Toshiba-Carrier artık ortaktır ve beraber üretim yaparlar. Ama burada Carrier ile ilgilide herhangi bir konu baÅŸlığı açılmamış.
Klimanın Mucidini ve Toshibanın İnverteri geliştirmesi Bu firmaların birleşmesi Güçlü bir yapıyı ortaya çıkarmıştır. Alarko-Carrier mağazalarından Toshiba dahil bu markaları edinebilirsiniz. Servis Hizmetinide Alarko-Carrier servisleri vermektedir.
ArkadaÅŸlar ben klimacıyım. Bütün klimaların huyunu suyunu bilirim. EÄŸer birisi Toshiba üzerine klima söylüyosa ya Toshiba’yı görmemiÅŸ yada klimadan anlamıyor. Özelliklerini internetten bakabilirsiniz tabi benim tecrübelerim buraya sığmaz. Åžu kadarını söyleyeyim eÄŸer diÄŸerleri klima ise Toshiba’yı klima sınıfına koymak yanlış olur…
Klima denildiğinde aklıma ilk ve tek bir isim geliyor: TOSHIBA
Neden mi? Klimalar invertörlü yani acayip ucuz elektrik harcıyor. İnvertör olan klimalar istenilen sıcaklığı yakaladı mı motoru kendisi durdurur ve sıcaklık düştüğü ve / veya arttı zaman ikl baştaki çalışması gibi elektrik çekmez. TOSHIBA bu yüzden daha pahalıdır..
Toshiba klima almak istiyorum (en az eelektrik enerjisi harcayanından) ama Samsun’da servisi var mı bilmiyorum. Bilen arkadaÅŸlar beni aydınlatırsa sevinirim. Åžimdiden teÅŸekkürler.
3 yıl önce rastgele Toshiba klima aldım adam satarken mersedes alıyorsun demişti benim gibi devlet memurları için mercedes almak gerçekten hata imiş.
Klima takıldıktan sonra gördük ki 3 dk sıcak hava ardından 2 dk soğuk hava veriyor mersedeslerin çalışma prensibi buymuş tüketiçi hakları mahkemesi denen fakat AB için göstermelik kurumda 3 yıldır sonuçlanmayan davam var.
Hiç Toshibanın müşteri hizmetleri numarasını aradınız mı oradaki hanım kızımız sadece size tavsiyelerde bulunuyor sizi yetkili birine bile bağlamıyor inanmayan Toshiba yetkilisi varsa arasın.
Sonuç olarak 2005 yılında 1450 ytl ye aldığım duvar süsünü çocuk odasında kullanamadım. Toshiba klima almadan mutlaka çalışma yerinde görün sattıktan sonra yüzünüze bile bakmıyorlar.
Toshiba klimayı kınıyorum.
Ya arkadaÅŸlar ben yılbaşında Toshiba RAS-B13 SKVP-E Süper İnverter modelinden aldım..!23 metrekarelik bir odayı çok iyi ısıtıyor ve pencereler berbat..yalıtım yok…Gerçekten mükemmel klima..24 derecede terliyorsunuz..!klimanın çalıştığını bile anlamıyorsunuz..Daha önce Demirdöküm kullanıyordum..arızalandı ve klimayı söküp attım…!Almadan önce çok araÅŸtırdım..öyle 3 dk.sıcak,2 dk.soÄŸuk hava vermesi diye birÅŸey yok..!Belki arkadaşımızın aldığı klima eski model olabilir…!Klimada en önemli kriter..COP deÄŸeri…eÄŸer COP deÄŸeri yüksek ise o klima çok iyidir..Zibro aslında çok iyi bir klima hem de 5 yıl garantili…fakat servis ağı yaygın deÄŸil…Yani gittiÄŸiniz her yerde bulamayabilirsiniz..Benim aldığım Toshiba ile Zibronun COP deÄŸerleri aynıydı..Fakat ben güvenemedim..!Sanırım Toshiba klima ÅŸu anda indirimde ve en ucuz http://www.ereyon.com sitesinde…Alarko Carrier kendi sitesinde indirimi kaldırmış..EÄŸer almak isteyen varsa netten bir araÅŸtırsın derim…!
Sayın Yetkili, Televizyonda reklama çıkan 100 wat elektrik harcadığı belirtilen Toshiba klimanın teknik özelliklerine ve fiyat bilgilerine ulaşamadım. Bilgi verirseniz sevinirim. 0 505 863 0 862
Arkadaşlar kaliteli cihaz düşünüyosanız tek tercihiniz toshiba olsun fiyatı biraz pahalı olabilir ama eğer sürekli kullanacaksanız bir senede parasını cıkartıyor zaten tanıdık arkadaşlarım var gece gündüz klimaları açık hiç kapatmıyolar ki onunla ısınıyorlar zaten aylık gelen elektirik faturası 70 lira tabi bahsettiğim cihaz inverter düz serisi için değil gerci toshibanın ölüsü bile diğer markalardan iyidir.
Kaç gündür araÅŸtırıyorum. LG Beko nun sınırından döndüm. İnternette berbat yorumlar vardı çünkü. Sikayetvar.com’da Lg beko hakkında 53 ÅŸikayet varken Toshiba hakkında sadece 4 ÅŸikayet. En iyilerinden birisi galiba Toshiba. Almaya karar verdim.
Toshiba klima alacaktım. Fakat neye nasip neye kısmet derler ya. Yolda geçerken siemens klima aldım. Fakat hiç memnun değilim. Keşke toshiba alsaydım. Almak isteyen arkadaşlara mutlaka ama mutlaka toshiba klima almalarını tavsiye ederim.
Herkes Toshiba diyor ama artık herkeste inverter var.
Neden Toshiba alayım ki? Inverter inverterdir. Ucuz olan hangisi is onu almak lazım değil mi? 1600 lira Toshibaya verceğime, 1350 liraya Arcelik alırım. Arada 250 lira fark var.
Yanılıyor muyum?
Toshiba nın inverteri inverterde, Arcelikin inverteri su motoru mu :)
Fark var ve aranızda bilen varsa paylaşşsın, sevinirim.
Ben de Hakana katılıyorum. 41m2 salonuma inverter daikin, mitsubishi electric ve toshiba sözleÅŸmiÅŸ gibi 3500 tl civarında fiyat verdiler. Arçelik de 1828 lira……
Giresunda oturuyorum ama burada toshiba yetkili servisi bulamadım. giresun trabzon ya da ordu da yetkili servis varsa yazarmısınız. ÅŸimdiden teÅŸekkürler…
Neden Toshiba alayım ki? Inverter inverterdir. Ucuz olan hangisi is onu almak lazım değil mi? 1600 lira Toshibaya verceğime, 1350 liraya Arcelik alırım. Arada 250 lira fark var.
Yanılıyor muyum?
Toshiba nın inverteri inverterde, Arcelikin inverteri su motoru mu :)
Hakan Bey bu mantikla devam edersek ozaman tercihlerimiz daima su sekilde olmali.
1. Neden Mercedes alayim ki Murat 124 / Anadol varken ve daha ucuzken
2. Neden 5 yildizli hotelde kalayim ki 1 yildizi varken
ve liste boyle devam ediyor…
Fiyat sizin icin tek kriter mi bir urunu almanizda… Ha ozaman sadece fiyat onem veren musterilere yonelik de bazi firmalar ucuz urun ureterek bu isteklerini karsiliyorlar. Neka Ekmek Oka Kofte diyeyim ben size :):):):)
Toshiba klima almaya karar vermiştim.Fakat Mitsubishi Electric aldım.HC25va modeli.Gayet memnunum.Elektrik yakıyormu yakmıyor mu anlamış değilim.
‘ArkadaÅŸlar ben klimacıyım. Bütün klimaların huyunu suyunu bilirim. EÄŸer birisi Toshiba üzerine klima söylüyosa ya Toshiba’yı görmemiÅŸ yada klimadan anlamıyor.’
Bu cümleyi sarfeden sayın Hakan Bey bir ticarette alacağınız malın değerini düşürmek için alacağınız malın kötülenmesinin günah olduğunu bilecek kadar aklım başında siz hangi şehirdesiniz bilmem ama ben sizden benim klimamı görmenizi isterdim benim toshibam inverter değil ama asla bir daha toshiba klima almam. Belki inverter modelleri mükemmel olabilir. Kimseyi karalamak gibi bir niyetim yok klima almak Ülkemizde bir risk KLİMA ALACAKSANIZ ALACAĞINIZ MODELİ MUTLAKA KURULMUŞUNU GÖRÜN ISITMA SOĞUTMA VE SES BU ÜÇ KRİTERİ MUTLAKA SORGULAYIN.
Arkadaşlar normal inverter model klimalarda fazla bir fark yok.5 yıl önce demirdöküm 12 btu almıştım.en soğuk aylarda evimin elektrik faturası 80 tl fark etti.(günde 14-15 saat kullanım)salonum 25 m.şimdi klimamı inverter model bir klima ile değiştirmek istiyorum.cop değerlerini incledim.normal inverter modellerde toshiba ile arçelik hemen hemen aynı değerlere sahip.fiyat farkı ise bayağı fazla.mesela arçelik 12064 modeli a enerji inverter (cop deg:3,23-3,63 soğ.13,800 btu sıc.18,700 btu))klima ile toshiba ras 13-gkv modeli (cop deg:3,27-3,72 soğ.13,650 btu sıc.17,100 btu)eşdeğer sayılır.fiyatı arçelik 1,281 tl kampanyalı ,toshiba 2.107 tl.buyrun siz kıyaslayın.toshibanın ampul kadar az yakar dediği modeli ise TOSHIBA RAS B 13 SKVP Super Inverter Daisekai Split Klima fiat ise indirimli 2,959 tl.bence normal inverter alacaksanız arçelik inverter serisi işinizi görür derim.ampul kadar az yaksın derseniz 3 bin tl den başlayan fiyatlara hazırlanın derim. hoşçaakalın.
Toshiba klima iyidir… yanlız bu iÅŸin mersedesi dendiÄŸinde tek bir marka vardır… daikin kilimadır.. ilkler hep ondadır.. ururu sarara modeliyle adeta bu iÅŸi ben yaparım sizde seyredersiniz demiÅŸtir… Daikin made in Japan.
tekrar selamlar.uzun uzun araştırmalardan sonra evime 2.klimamı aldım.önce arçelik tercihimdi.ancak 5 derecnin altında çalışmadığı söylenince sinirim bozuldu.birkaç yerden de teyit alınca arçelikten vazgeçtim.ve sonunda toshibanın inverter daisekai ras-16 modelini aldım.soğuk 18.000 sıcak 24.000 kadar güçte.fiyat için bayağı zorlandım ama klima gerçekten çok iyi.şimdilik yakıt ne tutar bilemiyorum.ama kışın net verilerimi elde edince umarım buraya aktarırım.hoşçakalın.
Sami,
Cihazın enerji tüketimini hesaplaman için kışı beklemene gerek yok. Buradan hem günlük hemde sezonluk enerji tüketimini hesaplayabilirsin http://www.aloklima.com/index.php?sayfa=sss#he32def
ya arkadaşlar benim oda 21 mkare, bir toshiba ras13 skvr daksia modelini alıyım diyorum, fakat kurtarmaz dediler 16 sını al dediler avcılarda oturuyorum ısıtmada yeterli olmaz mı, btu 17000 lerde 1 mkare için 500btu yeterli olur deniyor ama sonra kurtarmaz deniyor, kullananlar varsa lütfen yazsın kış geliyor yoksa soba ya dönücem
ayrıca mumin kardesin söylediği sitede normal klima sarfiyatlaraı var.bizim bahsettiğimiz toshiba inverter ve daisekai modeli.klimanın saatteki tüketimine ait verilen bilgiler normal tüketim sonucu elde edilen veriler.toshiba da durum farklı.bu konuda da araştırma yaptım.kalkış esnasında klimanın amper çekimi diğer klimalara göre oldukça düşük.yaklaşık 3-4 amper yüklenme yapıyor.diğerleri 8-9 ampere kadar çıkıyor.ayrıca inverter klima ilk çalışma anında tüketim yapıtıktan sonra nerdeyse sarfiyatı kapatıyor.yani bedava çalışıyor.bu koşullarda yakacağı elektrik geröekten çok düşük düzeylere iniyor.yaz boyunca kullandım ve faturamda nerdeyse dıgru dürüst fark olmadı.umarım bu bilgiler size yardımcı olur.
arkadaşlar daha evvel bekoLC 24000 btü klima aldım. size özelliklerini sayayım dış ünite bir pancar motoru kapanırken acaip bir ses çıkartıyor soğuk havalarda o benden önce üşüyor bmc kamyon gibi hava tahliye ediyor adıda dfrostmuş içerideki ünitede o çalışırken siz televizyon izleyemezsiniz komşu şikayetleri ceryan sarfiyatı inanılmaz bir rezalet . şu an toshıba ras 13 skvr dasekaı diye birklima aldım allahın izni ile memnun kalacağımı umuyorum ben kendim beko tiç aş de 10 yıl çalıştım evimdeki herşey beko hepsinden çok memnunum fakat klima 5 para etmez alacaksanız diğerlerin tercih edin paranız boşa gitmesin
arkadaşlar toshiba klıma aldım servis hatalı montaj yapmış boruları ezilmiş başka bi servis gönderdiler dış üniteyi soktüler bir hafta bekledim bu soğuklarda getirdiler çalışmıyor şimdi iç ve dış üniteleri söktüler bekliyorum bu arada müşteri hizmetlerini aradım bana bir ay bile bekliyebilirsin dediler600 tl ye klıma varken 1800 tl verip bu klımayı aldığıma bin pişmanım çok adi klıma imiş kimseye tafsiye etmiyorum hele müşteri hizmetleri sıfır bi bayan oturtmuşlar oraya hikaye anlatıyor hiç bir yetkili kesinlikle çıkmıyor telefona size tafsiyem inanın hiç farkı olmayan sadece toshiba markasına aldanmayım
3 yıl önceydi 1400 tl ödemiştim hiç aldığım bir ürün için bu kadar pişman olmamıştım Tüketiçi hkları mahkemesi 2 yıl sürdü sonuç elde var sıfır.Kenan Erdoğan bey ben de o müşteri hizmetlerini çok aradım zamanında umarım derdine bir çare bulursun.
toshiba ras 13 serisi sahibinden satılık tüketiçi hakları mahkemesi onaylı sağlam 700 tl
Arkadaşlar 1-2 numune örnek için genelleme yapmayın.toshiba alıp da memnun olmayan 1 bişiyi arayacağınıza memnun olan 99 kişiye bakın derim.soğuk havalarda daha önceden ısınmıyormuşum.bu klima sayesinde sıcak nedir gördüm.sabah çalıştırıp gece yatarken kapatıyoruz. arada evden çıksak bile eco komnumunda bırakıyoruz.yani kapatmak yok.bu şekilde kullanım ile 50 tl fark ödüyorum.daha ne istenirki.ras 16 skvre.gercekten mükemmel cihaz.tavsiye ederim.pişman olmazsınız..
sami kardeş bence toshibanın casusu ben bundan sonra klıma alırsam en ucuzundan alıcağım üç katı fazla para verdim ısıtmıyor kahveci vestel almış kapısı akşama kadar açık içerisi fırın gibi bu soylediklerimde ciddiyim alarkoda tüm bilgilerim var sorabilirsiniz klıma ısıtmıyor ve iki sefer söktüler 15 gün soğukta kaldım adamlar işyerimin izalasyonu iyi değil dediler klımamız sağlam diyorlar ama sıcak yerine soğuk üflüyor marka olarak iyi olabilir ama satış sonrası bence eksideler bide üç katı fazla ödedim 600 700 e satılan klımalardan hiç bi farkı yok inanın bi sürü para verdiğime bin pişmanım benim durumuma düşmeyin bi de karşınızda asla hiç bir yetkiliyi bulamazsınız benim gibi enayi olmayın bide yaltakçılara güvenmeyin.
Kenan Bey yazdiklariniza aynen katiliyorum…
Toshiba Dunya Markasi ve iyi bir urun. Daikin, Mitsubishi vs. de. Buradaki sorun urunun kendisinde degil, Turkiyede bu urunun distributorunde. Bence Toshiba Corparate bir mesaj atiniz ve Alarkonun, Turkiyede Toshibanin urun, marka olarak distributor firma tarafindan saglanan hizmetle nasil tuketicinin guveninin suistimal edilip markanin itibarinin nasil zedelendigini anlatiniz…
Turkiyedeki firmalarin artik tuketiciye kulak verme zamanlari geldi. Dunya capinda marka olan ve dunyada tuketicinin begenisini kazanmis bir urunu alip Turkiyeye getirerek rezil etmenin bir manasi yok. Sozum tum Distributorlere… Turk Tuketici 50 yil onceki tuketici degil, ve siz Kendim Bas, Kendim Tras, Ben Distributorum, Bir SEY OLMAZ zihniyetini birakiniz. Turk urunu bir klimayi dunya markasi yapamiyorsaniz eger enazindan ulkemize getirdiginiz bir urunu adam gibi temsil edin !!!
arkadaşlar belkide bu iş bir şans işi daha evvel beko lg marka klima dan çok şikayetçi olduğumu beyan etmiştim.
şimdi ise toshıba ras 13 aldım ses olarak çok iyi ısıtma olarak çok iyi sarfiyat olarak çok iyi darısı başınıza maşaallah.
satılık beko 24000 btu ceryan canavarı satılık tır
yaltakçı lafını aynen sana iade ederim kenan.kimsenin yaltakçısı yada reklamcısı değilim.toshiba ilk klimam da değil.ilk klimam demirdökümdü.12.000 btu.gücü oranında ısıtma sogutma yapan normal bir klimaydı.390 tl ye almıştım.ne varki odam 26 metrekare olduğu için zayıf kalıyordu ve elektrik giderim 2 ye katlıyordu (ortalam 200 tl 2 yıl önce ödediğim para)toshibada karar verdim ve ras 16 modelini(daisekai)aldım.kullanmaya başlar başlamaz güç farkı ile birlikte elektrikte yarı yarıya tasarrufu gördüm.şu saat itibariyle 1 aylık fyll kullanımda 50 tl fark ödüyorum.Şimdi soruyorum bunun nesi yaltakçılık ahmak herif.birincisi sözlerini iyi seç dikkatli konuş.ikincisi elektrikli eşya nihayetinde şans işidir.senin aldığın üründe eksiklik ,arıza yada verim düşüklüğü v.s olabilir.ama bunu ürünü kötüleyerek değil arkasında durmayanları eleşitrerek ve gerekli yerlere konuyu ileterek halletmeye çalış.
ben burada mağduruyetimi anlatmaya çalışıyorum 24 000 toshiba klıma aldım üç katı para verdim ve hiç ısıtmıyor dedim günlerce alarko ile münakaşa ettim iki sefer komple söktüler hiçbirşey yapmadan geri getirdiler ve bana işyerimin izalasyonu kötü o yüzden ısıtmıyor dediler.ben bu cıhazı geçen yıl aldım bu zamana kadarda bi şikayetim olmadı hem kışın ısındım yazında soğuttu şu an ısıtmıyor serin hatta soğuk hava üflüyor sağımda ve solumdaki esnaflarında klımalarını kontrol ettim marka önemli değil hatta içlerinde çok ucuz olanlarda var hepsi şahane ısıtıyor bunu alarko dan gelen yetkiliyede servisede ispat ettim ve ısrarla benim iş yerimin izalasyonunda buldular kusuru ben işyerimin çok ısınması ile problemim yok ısınmasın ama klıma sadece sıcak üflesin yani klıma çalışsın ben bu şikayetimi yazıyorum arkasından birisi çıkıp toshiba çok iyiyir yok bi kişiyi boşverin diye msj yazıyor gel kardeşim iş yerime bak bakalım ısıtıyormu he bu arada dışarıda hava sıcaklığı 15 20 derece olursa ısıtıyor neyse benim şikayetim mağduruyetim üzerine burda aksini iddia eden olursa kimse kusura bakmasın yaltakçıdır benim için aksini düşünen delikanlı varsa 1800 tl verdiğim klımayı gelsin benden 1000 tl ye alsın alamıyorsada benim hakkımda yorum yapmasın burası şikayet sitesi reklam sitesi değil
bak kardeşim sen hala yanlış ipte cambazlık yapıyorsun.burası şikayet değil yorum sitesi.aldığın ürünle ilgili yorumu yapmışsın en başında.ben veya diğerleri de yapmış yorumlarını.sen memnun kalmamışsın yahut şansız bir ürüne denk gelmişsin.ben memnun kalmışım randıman almışım.kalkıp da sana yada bi başkasına hakaret ettimmi.bak aklını alırım senin.hala yanlış konuşuyorsun.yaltakçı senin babandır.sana bi daha bunu hatırlatmayacağım.dört tane klima kullandım ve kullanmaktayım işyerim dahil.burada kullandığım klimaların yorumlarını yaptım.memnuniyetimi dile getirdim.çünkü memnun kaldım.2800 tl para verdiğim klimayı düzenli olarak bir yıldır kullanıyorum.merak etmesin buradaki arkadaşlar.eğerki memnun kalmasaydım değil bu site internetteki tüm adreslerde bu ürünü hem şikayet eder hem hakkımı arardım.ne toshiba firmasıyla ne de bi başka firmayla uzaktan yakından alakam yok.sadece kullandığım üründen memnun kaldım ve buraya yorumlarımı yazdım.benim yorumuma ne sen ne bi başkası müdahale edemez.site sakinlerinden ve yorumları okuyan değerli arkadaşlardan kendi adıma bu tatsız yazılar için özür diliyorum.bir daha bu konuda kenan erdoğana cevap yazmayacağım.
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/eniyacom/domains/eniyiklima.com/public_html/wp-content/plugins/all-in-one-seo-pack/aioseop.class.php:221) in /home/eniyacom/domains/eniyiklima.com/public_html/wp-content/plugins/sayfa_sayac/sayfa_sayac.php on line 451
19 Mayıs 2008 - 15:03
Klimanın Mucidini ve Toshibanın İnverteri geliştirmesi Bu firmaların birleşmesi Güçlü bir yapıyı ortaya çıkarmıştır. Alarko-Carrier mağazalarından Toshiba dahil bu markaları edinebilirsiniz. Servis Hizmetinide Alarko-Carrier servisleri vermektedir.
29 Mayıs 2008 - 23:30
23 Haziran 2008 - 00:44
Neden mi? Klimalar invertörlü yani acayip ucuz elektrik harcıyor. İnvertör olan klimalar istenilen sıcaklığı yakaladı mı motoru kendisi durdurur ve sıcaklık düştüğü ve / veya arttı zaman ikl baştaki çalışması gibi elektrik çekmez. TOSHIBA bu yüzden daha pahalıdır..
7 Ekim 2008 - 22:41
25 Ekim 2008 - 12:32
Klima takıldıktan sonra gördük ki 3 dk sıcak hava ardından 2 dk soğuk hava veriyor mersedeslerin çalışma prensibi buymuş tüketiçi hakları mahkemesi denen fakat AB için göstermelik kurumda 3 yıldır sonuçlanmayan davam var.
Hiç Toshibanın müşteri hizmetleri numarasını aradınız mı oradaki hanım kızımız sadece size tavsiyelerde bulunuyor sizi yetkili birine bile bağlamıyor inanmayan Toshiba yetkilisi varsa arasın.
Sonuç olarak 2005 yılında 1450 ytl ye aldığım duvar süsünü çocuk odasında kullanamadım. Toshiba klima almadan mutlaka çalışma yerinde görün sattıktan sonra yüzünüze bile bakmıyorlar.
Toshiba klimayı kınıyorum.
12 Aralık 2008 - 19:58
Sikayetinizi sikayetvar.com da iletiniz. Bir cok cihazla sorunu olan tuketici bu sitede cozum buluyor.
6 Ocak 2009 - 18:25
2 Åžubat 2009 - 16:31
24 Mart 2009 - 08:01
27 Mart 2009 - 20:34
28 Mart 2009 - 04:21
29 Nisan 2009 - 07:15
daıkın = kalite
daıkın’ın üstüne klima mı var.
21 Mayıs 2009 - 00:00
28 Mayıs 2009 - 14:34
Neden Toshiba alayım ki? Inverter inverterdir. Ucuz olan hangisi is onu almak lazım değil mi? 1600 lira Toshibaya verceğime, 1350 liraya Arcelik alırım. Arada 250 lira fark var.
Yanılıyor muyum?
Toshiba nın inverteri inverterde, Arcelikin inverteri su motoru mu :)
Fark var ve aranızda bilen varsa paylaşşsın, sevinirim.
6 Haziran 2009 - 21:52
10 Haziran 2009 - 23:18
29 Haziran 2009 - 19:16
1 Temmuz 2009 - 16:19
Neden Toshiba alayım ki? Inverter inverterdir. Ucuz olan hangisi is onu almak lazım değil mi? 1600 lira Toshibaya verceğime, 1350 liraya Arcelik alırım. Arada 250 lira fark var.
Yanılıyor muyum?
Toshiba nın inverteri inverterde, Arcelikin inverteri su motoru mu :)
Hakan Bey bu mantikla devam edersek ozaman tercihlerimiz daima su sekilde olmali.
1. Neden Mercedes alayim ki Murat 124 / Anadol varken ve daha ucuzken
2. Neden 5 yildizli hotelde kalayim ki 1 yildizi varken
ve liste boyle devam ediyor…
Fiyat sizin icin tek kriter mi bir urunu almanizda… Ha ozaman sadece fiyat onem veren musterilere yonelik de bazi firmalar ucuz urun ureterek bu isteklerini karsiliyorlar. Neka Ekmek Oka Kofte diyeyim ben size :):):):)
2 Temmuz 2009 - 09:45
2 Temmuz 2009 - 10:25
Bu cümleyi sarfeden sayın Hakan Bey bir ticarette alacağınız malın değerini düşürmek için alacağınız malın kötülenmesinin günah olduğunu bilecek kadar aklım başında siz hangi şehirdesiniz bilmem ama ben sizden benim klimamı görmenizi isterdim benim toshibam inverter değil ama asla bir daha toshiba klima almam. Belki inverter modelleri mükemmel olabilir. Kimseyi karalamak gibi bir niyetim yok klima almak Ülkemizde bir risk KLİMA ALACAKSANIZ ALACAĞINIZ MODELİ MUTLAKA KURULMUŞUNU GÖRÜN ISITMA SOĞUTMA VE SES BU ÜÇ KRİTERİ MUTLAKA SORGULAYIN.
31 AÄŸustos 2009 - 15:01
23 Eylül 2009 - 17:36
24 Eylül 2009 - 17:36
24 Eylül 2009 - 17:49
Cihazın enerji tüketimini hesaplaman için kışı beklemene gerek yok. Buradan hem günlük hemde sezonluk enerji tüketimini hesaplayabilirsin
http://www.aloklima.com/index.php?sayfa=sss#he32def
26 Eylül 2009 - 21:28
29 Eylül 2009 - 10:24
29 Eylül 2009 - 10:37
27 Ekim 2009 - 20:08
23 Kasım 2009 - 00:56
5 Åžubat 2010 - 18:53
11 Åžubat 2010 - 16:43
toshiba ras 13 serisi sahibinden satılık tüketiçi hakları mahkemesi onaylı sağlam 700 tl
11 Åžubat 2010 - 17:33
12 Åžubat 2010 - 16:04
12 Åžubat 2010 - 19:51
12 Åžubat 2010 - 20:56
Toshiba Dunya Markasi ve iyi bir urun. Daikin, Mitsubishi vs. de. Buradaki sorun urunun kendisinde degil, Turkiyede bu urunun distributorunde. Bence Toshiba Corparate bir mesaj atiniz ve Alarkonun, Turkiyede Toshibanin urun, marka olarak distributor firma tarafindan saglanan hizmetle nasil tuketicinin guveninin suistimal edilip markanin itibarinin nasil zedelendigini anlatiniz…
Turkiyedeki firmalarin artik tuketiciye kulak verme zamanlari geldi. Dunya capinda marka olan ve dunyada tuketicinin begenisini kazanmis bir urunu alip Turkiyeye getirerek rezil etmenin bir manasi yok. Sozum tum Distributorlere… Turk Tuketici 50 yil onceki tuketici degil, ve siz Kendim Bas, Kendim Tras, Ben Distributorum, Bir SEY OLMAZ zihniyetini birakiniz. Turk urunu bir klimayi dunya markasi yapamiyorsaniz eger enazindan ulkemize getirdiginiz bir urunu adam gibi temsil edin !!!
13 Åžubat 2010 - 23:25
şimdi ise toshıba ras 13 aldım ses olarak çok iyi ısıtma olarak çok iyi sarfiyat olarak çok iyi darısı başınıza maşaallah.
satılık beko 24000 btu ceryan canavarı satılık tır
13 Åžubat 2010 - 23:29
15 Åžubat 2010 - 16:09
15 Åžubat 2010 - 19:27
16 Åžubat 2010 - 22:21
17 Åžubat 2010 - 14:41